Szybki czas akceptacji umowy i instalacji odpowiednio skonfigurowanego terminala i podłączenie go infrastruktury telefoniczno-informatycznej.

Krótki czas rozliczeń : Usługobiorca – Akceptant może otrzymywać środki z transakcji kartowych na swój rachunek bankowy już następnego dnia roboczego po rozliczeniu transakcji.

Konkurencyjne stawki dzierżawy za terminale i prowizji od transakcji.

24 – godzinny serwis telefoniczny. Zapewniamy pełny dostęp do całodobowego Zespołu Obsługi Klientów (obsługa telefoniczna), jak również indywidualne wsparcie naszych przedstawicieli handlowych i serwisantów.

Bezpłatne szkolenie oraz materiały instruktażowe – pracownikom bezpośrednio odpowiedzialnym za przyjmowanie płatności zapewniamy profesjonalne, prowadzone przez doświadczonych serwisantów szkolenia, które odbywać się będą we wskazanych przez Państwa miejscach oraz zapewniamy odpowiednie materiały szkoleniowe i instruktażowe.

Wsparcie marketingowe. Uznaliśmy, iż warunkiem satysfakcjonującej obie strony współpracy jest nie tylko najwyższej jakości działalność operacyjna, ale także wspieranie działań marketingowych w zakresie reklamowania Państwa Firmy i naszych usług. Przykładem takich działań, może być m.in. możliwość umieszczania logo Państwa Przedsiębiorstwa na wydrukach z terminala oraz dodatkowych treści reklamowych.

Nowoczesne rozwiązania techniczne (technologia chipowa; GSM; GPRS; DSL; zintegrowane systemy kasowe, terminale stacjonarne i przenośne), programy lojalnościowe, kupony rabatowe.

Generowanie różnorodnych zestawień transakcji w zależności od potrzeb akceptanta.

Szeroki wachlarz usług dodatkowych.

Wysoka jakość oferowanych usług.

Wykwalifikowana kadra przedstawicieli i serwisantów.






Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Treść wiadomości